-Gud vad tiden går.

I torsdags den 26 så var jag till Sloareturen som vanligt. Chefen hade möte hela dagen typ så jag gjorde inte så mycket. Hittade en del krukor och så som jag köpte. Dagen var riktigt hyfsad om jag säger så.

 

Fredag den 27 var Mats ledig från jobbet. Vi mötte upp Ann-Sofie på Ikea och gick med henne där. Vi åt och hade det super mysigt och trevligt. Vi handlade lite saker. Vi tvättade när vi kom hem istället för att göra det på lördagen eftersom att då skulle vi till Säffle.

 

Lördag den 28 var vi i Säffle hos Mats mamma och pappa. Vi var till Erikshjälpen och handlade en del saker, det var halva priset på allt där. För dem fyllde 100 dagar tror jag det var. Efter det var vi till en annan loppis, där var inte så mycket men vi köpte halkskydd till mattorna. Efter det åkte vi till Fixer den nya affären som öppnat i Säffle och handlade lite.

 

När vi kom hem till Kerstin bjöd hon på smörgåstårta. Det var ju morsdag på söndagen så Mats firade henne på lördagen istället så vi slapp åka ditt på söndagen också. När vi hade ätit monterade vi ner en bokhylla Kerstin hade köpt och bar upp den till övervåningen och där monterade vi upp den igen. Hon ska ha sin symaskin på den.

 

Söndagen den 29 så åkte vi till OBS köpte några julklappar ute tidigt i år men bättre det är att vara ute för sent. Vi åt tacos. Och jag fixade med loppis sakerna på vinden. Pris märkte och så.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»