-Nu händer det saker.

Den 20 maj var vi till Säffle och kollade in en ny affär som öppnat där. Vi fick två serviser av Kerstin och vi köpte nya bestick. Vi köpte även två serviser till som vi skulle ge bort i julklapp tänkte vi. När vi kom hem så var våran service sönder. Så den 21 maj på lördagen kom Kerstin hit och hämtade talriken som var sönder för att lämna tillbaka den. Vi passade på att åka en runda till Gengåvan också ner Kerstin ändå var här.


När vi kom hem efter Gengåvan så gjorde jag och Mats mat och då när vi hade lagt upp mat på en av tallrikarna så var den helt konstig. Det var bara tillbaka med den talriken också. Kerstin skulle på möte i stan dagen efter på söndagen alltså så vi åkte in till OBS Bergvik och mötte Kerstin där och  lämnade den tallriken till henne också. När vi kom hem så bestämde vi oss för att lämna tillbaka alla serviser och få pengarna tillbaka. Dom två serviserna som vi skulle ge bort i julklapp skulle ju inte öppnas från i december och skulle det vara något fel på dom hade det inte gått att lämna tillbaka.


Så på måndagen åkte vi till Säffle och lämnade tillbaka allt och fick pengarna tillbaka.


Skulle även ha tränat med Ronny men skulle på läkarbesök på psyk klockan 13. Och det mötet behövde jag kraft för att gå på. Glömde naturligtvis bort mötet och missade det. Klant skalle. Så dom ringde efter mig och frågade vart jag var. Men jag fick en ny tid nästa dag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»