-Händer mkt hos mig.

Ja vart ska jag börja? Denna veckan har jag haft 5 olika möten. På måndag var arbetstarapeften hemma hos mig. Jag ska få en hand dator. På tisdag hade jag möte på Sola angående hur det går och så. Allt va bara positivt. Utökade två timmar mer. Så nu är det bara 1 timme till sen gör jag mina 9 timmar. Onsdag hade jag möte angående kontaktperson och ledsagare. Ska få en ny person för Ronny kan inte vara kvar. Det är mycket tråkigt men så är det. Efter det mötet hade jag även möte på HAB. Igår var det 1-års kontroll med Torsby. Gick hyfsat bra. Förutom att jag har fått diabetes igen tyvärr. Började gråta när jag fick det beskedet.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


emkape

Tråkigt med diabetesen! Kul att kunna jobba mer, kan tänka mig att det är skönt att komma ut och träffa lite folk, bra med en arbetsterapeut som kan hjälpa dig så saker blir enklare...

»»»»»»»» 2011-09-02 | 20:22:04

»
»
»