-Barndomsvännen & S.

Igår så hämtade min bästa kompis mig M. Vi har säkert känt varandra sen vi va 5-6 år. Hon är den som vet allt om mig. Jag fick träffa hennes nya kille & hans dotter. Så trevliga. Vi va till Hyllinge & kollade i affärer & umgicks. Jag köpte mig en väska.

 

Efter ett tag åkte vi ut till Mörarp. Mörarp har jag bott i, i många år när jag var liten, M har också bott där. Vi åkte hem till hennes pappa men tyvärr så va han inte hemma så jag fick inte träffa han. Det är säkert 10 år sen jag träffade honom. Han är så skön. Han är som pappa Baloo.

 

M är en riktigt vän. Oavsett vad X:et gjorde emot henne så ställde hon upp på mig & hon lämnade mig aldrig & fans alltid för mig när jag behövde det. Såna ska vänner vara. Då är man en riktigt vän. Var jobbig att skiljas åt & säga hej då. För att jag vet att det kommer gå länge tills vi kan ses nästa gång. :( Men nu ska vi skärpa oss med att hålla kontakten bättre.

 

När jag kom hem så kom S min brors X. Hon står mig också väldigt nära. Hon är en skön person & så otrolig go. Hon va här rätt länge, tjatade hål i huvudet på mig. ;) "skojar"! Pappa Baloo va nog värst eller hur S?

 

När S skulle hem va bussarna inställda sånt oväder här igår. Så hon gick hem. När hon hade gått så gick jag & pappa Baloo & åt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»