-DAMP!

Har haft DAMP sen igår typ vid 18, är så rastlös & uttråkad. Igår flög jag fram & tillbaka i lägenheten. Mitt i allt när jag snackar med någon så kommer de upp såna jävla knäppa saker i huvudet. Som igår när jag pratade med C i telefonen va jag tvungen & be henne vänta för att skriva ett meddelande till J & fråga om han gillar nya ostbågar eller ostbågar som legat framme en dag. Det va ett otroligt viktigt samtal vi hade, men mitt i så kommer bara såna knäppa frågor upp & då måste jag ställa dom.

 

Människor skrattar åt mig, T skrattar ibland så hon får tårar. Brukar fråga mig vart får du allt ifrån. Men jag vet inte vart de kommer ifrån. Men kul att se att människor kan skratta åt de, jag skrattar ju själv så jag grinar ibland. Ha ett så seriöst samtal & så kommer bara en sån jävla fråga om något helt annat. De är ju inga vanliga frågor oftast utan de är såna sjuka frågor.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»