-Käkkirurgen 2 gången.

Idag så va jag till käkkirurgen igen. Gick väl bra skulle jag tro. Som förra gången när jag va där så har jag otroligt ont. Han trycker ju & känner o.s.v. När jag kom dit idag hade jag inte det minsta ont men efter & nu har jag ont så jag kan grina alltså. Det är hemskt.

 

Skulle varit till psykologen idag men ställde in det. Orkade inte vara i stan från 7-15. Hade käkkirurgen kl 8:45 så va klar ca kvart över nio. Vad skulle jag sen ha hittat på till kl 15? Nej jag pallade inte att vänta så jag drog hem.

 

Nu har jag plockat lite hemma. Pratat med hyresvärden men han skulle ringa upp sen. Pratat en del med pappa & C. Ska möta henne sen. :) Sen får jag se vad det blir idag.

 

Imorgon ska jag träffa T & jag måste till Apoteket & beställa mina mediciner. Dom brukar aldrig ha dom hemma tyvärr åker ju ner på onsdag så de tar minst två arbetsdagar för att få medicinerna levererade till Apoteket. Så ett måste.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»