-Pansionärsjävlar på semester.

Jag plockade & dammsög igår. Fixat lite på vinden. Efter det kom J ett tag. Jag fick även sålt lite saker till en dam  från Edsvalla hon hämtade sakerna igår. Jag & J skulle till Vålberg så vi fick skjuts av henne ner sen så gick vi hem.

 

När jag kom hem igår tände jag en del ljus kollade en stund på Animal Planet. Väldigt intressant kanal. :) Sen så kollade jag på Pansionärsjävlar på semester så underbart program så det finns inte. Man få skratta rejält när man se på det. Efter det kollade jag på Scary Movie det är en så dålig film så den blir bra. Man skrattar en del till den också.

 

Idag så vet jag inte vad som händer. Ska tvätta tänkte jag sen får vi se. Gå ut & gå en runda ska jag iallafall göra i det dina vädret.

 

Till veckan kommer hyresvärden & fixar min ytterdörr & byter lås. :) Ska bli så skönt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»