-Vålberg med J.

Var ute & gick med J till Vålberg förut, men sen så ville han ta bussen så vi tog bussen. Skulle åkt ner med C förut igen till Vålberg men jag ville gå ner & inte åka buss så hade jag även missat hennes mess. Så det blev inget. Har kollat på förra veckans Sons of Anarchy, svin bra serie. Man längtar så tills nästa avsnitt kommer så de finns inte.

 

På torsdag ska jag boka biljett till Skåne. Betala lite räkningar & köpa julklappar. :)

 

I morgon ska jag träffa T vi ska väl äta frukost på Mc. Sen blir det jobb ett tag tänkte jag. När jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra. Gå ut & gå en runda om jag orkar & byta gardiner. Köpte nya gardiner på jobb idag som jag har tvättat & tänkt hänga upp.

 

I helgen åker C till Örebro hon ska på bröllop. Gud vad ska jag hitta på då? Baka bullar till pappa kanske, städa & tvätta. Vad ska man göra sen då? Gå ut & gå ska jag göra. Det är ett måste om det är så fint väder som det varit dom senaste dagarna.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»