-Vålberg & Polisskolan.

Igår så fortsatte jag att städa köket, tog ner alla julsaker & satt upp nya gardiner. Varför ska jag ha julsaker uppe när man är ensam & julafton har redan varit. Vet att man tar ner julsakerna senare men nu är det gjort iallafall. Hade varit så annorlunda om man bodde tillsammans med någon. Sorterade du saker som jag inte skulle ha matvaror, så jag gav en del till C.

 

Jag & C gick en runda till Vålberg. Riktigt skönt väder.

 

När jag kom hem så fortsatte jag att städa & tog ner saker från viden som jag ska sälja. Som jag tog kort på & la ut på Facebook. Istället för att springa upp & ner på vinden så ställde jag alla saker i sovrummet.

 

På kvällen kollade jag på Polisskolan, fast att den är så gammal så är det otroligt bra & rolig. Behöver skratta så den passade mig bra igår.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»