-Boxning & kickboxning förr & nu!

Ska börja med B Combat på måndag antagligen. Hoppas bara T kan hänga med, vill inte gå själv, roligare med två.

 

För några år sen så höll jag på med boxning & kickboxning. Det hjälpte mig verkligen, all min ilska kom ut. Jag kände mig som en ny människa när jag hade gjort ett pass. Så vill jag känna igen. Man känner sig så jävla lätt & skön efter åt. Det är bästa medicinen för mig. Förstår inte varför jag slutade. Hela familjen gick på kickboxning då.

 

Några saker jag aldrig glömmer när det gäller detta är. När jag kickboxades med L hon flög ju iväg som en liten groda, efter ett tag ville hon inte träna med mig längre. Så hon begärde att få byta tränings kompis så blev de. Då fick jag träna med R istället. Hon började klaga om alla blåmärken som hon fick. Efter ett tag begärde hon också att få byta tränings kompis. Den som fanns kvar då inom familjen va pappa. Så jag & pappa tränade. Pappa han va så chockad av hur hårt jag slog & sparkade. Mins det så väl än idag & va så stolt när jag äntligen kunde känna mig bra på något & göra pappa stolt. Har alltid varit lite av en pojk/flicka.

 

När jag tänker på det än idag så skrattar jag från hela hjärtat. L & R va ju alltid så tuffa, men inte då. "Aj de gör ont, slå inte så hårt, jag får blåmärken & tillsist jag vill inte träna med dig Anna detta går inte. "

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


L

Haha ja de va rätt kul de:). Kommer att ihåg att du va lite små "skraj" för mig i ringstad ändå;):D. Va rätt kul att driva med dig fast att ja kanske va lite småelak ibland:).. Har mycke roliga minnen:).

Svar: Ja de va skoj. Trodde verkligen att du va lagt åt de hållet då. Du skrämde mig saftigt när du höll på som du gjorde. :)
Anna Christensen

»»»»»»»» 2012-11-07 | 20:59:24

»
»
»