-Lördags göra.

På måndag ska antagligen jag & T dra till Stockholm en sån impuls grej. Vi bestämmer oss på söndag kväll. :) Men jag tror det blir av.

 

Igår hittade jag en sån fin träningsväska av märket Nike. Tänkte jag skulle köpa den.

 

Idag kommer en tjej & kollar på skor jag har till salu på Facebook. Sen så till veckan ska jag överlämna en del saker inne i Karlstad till olika personer. Igår va det en person här som hämtade två filmboxar som han köpt av mig. För ett tag sedan så sålde jag cykeln & cykel låset. Har rätt mycket till försäljning på Facebook. Har gått igenom förrådet.

 

Idag ska jag försöka laga cykeln, kanske tvätta annars har jag tvätt tid imorgon om det inte är ledigt idag & sen ska jag försöka komma ut & gå en runda. Tänkte sen nya Johan Falk filmen sen & nya avsnittet av Sons of.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»