-Mina mål just nu.

Det skulle ha blivit träning med T idag, men vi valde att ställa in. Har så ont i kroppen efter igår. Men det känns skönt. Man känner att man gjort något. Läkarna i Torsby sa att man har tränat för mycket om man får träningsvärk dagen efter. Men jag tror inte på de. Har inte jag träningsvärk dagen efter så har inte jag lyckats med träningen dagen före. De ska kännas att man gjort något annars kvittar det för mig.

 

Tiderna för träning.

Måndag, onsdag & fredag. :)

 

Sen ska jag även sluta snusa & röka helt nu. Ciggen har jag slutat med & har en halv snusdosa kvar den ska jag snusa upp sen är det slut med snusen också.

 

På måndag ska jag börja med att dricka Nutrilett igen. Vet inte hur länge men de blir ett bra tag framöver.

 

Mitt mål med vikten är 5KG i taget nu. Förra målet va för stort, målet jag satt då va -16KG. Tror det är lättare & roligare med mindre mål.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»