-Familjen.

Saknar min familj otroligt mycket. Bor rätt långt ifrån varandra. :( Idag är en sån dag där man tänker en hel del, på allt och ingenting. Såna dagar finns ibland hos alla tror jag.  

 

Har fått så bra kontakt med lillasyster & mamma, så det är så roligt. Pappa och jag pratar varje dag och många gånger om dagen. Som vi sa igår till varandra så när vi pratar så är det alltid samma saker vi säger.

 

Saknar pappa så enormt mycket, finns inga ord som kan beskriva de. Saknar min övriga familj också. Men pappa och jag har så starka band. Vi är lika konstiga båda två! Vi är så lika och han förstår mig så otroligt bra. Han har liksom alltid funnits vid min sida. Jag är glad för att ha han som pappa. Man kan inte ha en bättre pappa.

 

Tänker ofta på vad jag skulle göra när han inte fanns längre. Skulle jag klara det? Han är ju dålig, så man vet aldrig. Så mina tankar finns där. Och att man är så långt ifrån honom är ännu jobbigare.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»