-Hej igen!

Hej va ett tag sen jag skrev som vanligt.

 

Vad har hänt hos mig?

 

Jag har inte gjort så mycket, varit en del med C. Fixat borta på Rayon ett par dagar. Sen har jag haft en del möten. Sen har jag börjat jobba tre dagar i veckan istället för två.

 

Vissa saker är verkligen invecklade måste jag säga. Vissa personer slutar faktiskt aldrig att förvåna en. De är nog bara att lära sig leva med det. Vissa har man tagit avstånd från, vem vet det kanske är bra. Men känns ändå rätt jobbigt att behöva göra de.

 

Jag vill tro att människor kan förändras, jag vill tro att människor är ärliga, jag vill ge alla en andra chans. Men vissa människor kan inte förändras, vissa människor snackar så mycket för att det ska låta så bra, men sen kommer det fram att personen inte står för ett skit av vad den sagt. Sånt klarar jag inte av.

 

Saker som han berättat för mig stämmer inte riktigt. Efter ett tag misstänker man att något inte stämmer och kollar upp personen. Det kändes inte rätt att göra det. Men efter allt som hänt i mitt liv så kände jag att de va bästa att göra det. Då kommer det fram massa fakta och papper som visar att det han berättat för mig stämmer inte.

 

Varför inte berätta som det ligger till själv? Varför ska man behöva kolla upp personer? Han vet var jag finns och han vet vad jag sagt till han. Nu gör han som han vill!

 

Jaja, över till något annat nu. Orkar inte älta massa såna saker längre.

 

Snart får jag mina skor jag väntat på minst åtta månader. Då börja träningen till 100%! Längtar verkligen. Söker massa lägenheter i stan, är ju i stan jämt. Vore skönt att komma in där och bort från Vålberg.

 

Ja vi hörs snart igen! Kramar.

 

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»