-Frukt, frukt & åter frukt!

Idag har jag varit med K till Willys, han var så snäll som ställde upp & körde mig. Köpte riktigt mycket mat nu. Men kommer jag äta det? De är frågan eller kommer de bara ligga som vanligt & efter ett tag så får jag kasta det? Är så jävla dålig på att äta så det är inte sant. Det är inte speciellt konstigt att jag jämt är trött. Men på ett sätt tycker jag att det är väldigt konstigt eftersom att alla prover & allt är helt normalt enligt läkarna. Skulle börjat att mäta vattnet & de idag. Men jag glömde de som vanligt. Saker jag inte gör varje dag är lätta för mig att glömma bort tyvärr. Har fortfarande inte hittat mitt busskort så de blir ingen träning idag. Kunde åkt in med K senare idag men jag orkar faktiskt inte. Så nu sitter jag här & skriver lite som ni ser. Köpte en hel del frukt idag. Skulle kunna äta frukt hela dagarna.
Druvorna fick inte plats! :-)
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»