-Åska, hagel & regn!

Igår så städade jag hallen, köket & toaletten helt & hållet. Så nu är de rent & snyggt. Tog även avloppen. Så skönt att ha det gjort. Har kollat på Rejsenholdet under hela helgen & även idag. Har ett avsnitt kvar sen är jag klar med den serien. Har ju sett den förut men har inte haft så mycket att göra.

 

Skulle varit & tränat idag men har inte sovit speciellt mycket inatt så tyvärr stannade jag hemma. Ska till posten idag om jag orkar & kolla vad de kostar att skicka iväg ett packet till min kompis i Örebro.

 

Har fått sålt en del saker. Så jag har inte så många flyttkartonger kvar att bli av med & det är väldigt skönt måste jag säga. Hoppas på att bli av med allt innan jag flyttar så man slipper dra med sig de i flytten också. Men jag lär skänka de mesta som finns kvar när jag ska flytta.

 

Hyresvärden har fixat med att måla & fixa balkongerna hela sommaren utanför. Blir faktiskt riktigt snyggt. Vissa balkonger är klara men inte min. Men den är nog snart klar för han håller på med väggarna & min balkong just nu.

 

Imorgon ska jag jobba. Ska bli skönt att komma iväg & komma ut lite. Har inte varit ute på hela helgen pga vädret. Har bara åskat, regnat & haglat här. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»