-Magsjukan???

Åkte med grannen inte till Willys igår för att handla. Mysig resa inte direkt spydde efter ett tag när vi kört från Vålberg & hela vägen hem & massa på Willys. Fattar inte vad som hände. Va genom blöt av svett. När jag kommer hem packar jag upp allt som ska till frysen & kylen sen låter jag allt annat stå. Byter om & fixar en hink vid madrassen med lite vatten i. Natten har inte varit rolig. Spytt & mått illa hela tiden så de har inte varit mycket sömn. Eftersom jag har opererats så kan jag inte spy som vanliga människor utan de kommer bara vatten så man mår illa hela tiden. Hade varit skönare att kunna spy som vanligt då hade illa måendet gått över för ett tag men nu mår man illa hela tiden istället. Vet inte om de går magsjuka eller vad de är. Så har inte åkt till jobb idag. Har försökt packa in matvarorna men har inte gått så bra så nu ligger jag igen. Klarade inte av att duscha igår så känner mig så äcklig så ska försöka byta i sängen & ta mig in i duschen senare idag.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»