-Veckan som varit!

Onsdag  åkte jag in på morgonen & träffade en kompis på McDonald's & käkade frukost efter det va de tänkt att jag skulle dra iväg & jobba men så blev det inte. När vi satt på McDonald's & käka började vi prata om hur resten av min vecka så ut så jag tog upp min kalender & kollade i den. Ren jävla tur att jag tog upp den skulle ju till käkkirurgen den dagen efter att jag jobbat. De var bara för mig att sätta mig på bussen hem igen & hämta min skena & åka in till stan igen för att ta mig dit. Så de blev inget jobb för min den dagen. Förra, förra vecka så missade jag psykologen & nu missade jag nästan detta också. Helt jävla otroligt. Psykologen & käkkirurgen är hur viktiga som helst för mig. Blev så jävla arg & trött på mig själv den dagen.

 

Torsdag & fredag den veckan jobbade jag. Skulle egentligen inte jobbat freda men jag jobbade in onsdagen som jag missade. När jag kom hem så tvättade jag.

 

Helgen har varit plågsam med massa migränanfall. Drack Cola på fredagen & va utan fram till söndag vid 17 sen komma C med lite Cola till mig & då gick migränanfallet över. Så nu är det tid att sluta med Cola har jag bestämt mig för. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»