-GÅR I TAKET!!! :O

Jag har alltid kännt att jag är onormal vilket många reagerar på & reaktionerna är oftast negativt vilket jag skiter fullständigt i! Jag vill INTE, jag ska INTE & jag tänker INTE vara normal. Har försökt under skolåren att vara normal, att passa in & det har också gjort att jag mått sämre psykiskt! Jag är den jag är det är bara att acceptera eller ta avstånd! Skiter fullständigt i vad du väljer eller gör! Fick en sån in i helvetes jävla fråga förut. Att människor inte kan tänka sig för ibland. Han frågar mig om jag är sjuk jag svarar ja det är jag & jag har papper på det. Jag kan bevisa det. Vill du se? :-P Fuck vad arg han blev. Börja kasta ur sig massa saker som om han kände mig. Fjant, skott i pannan på honom skulle sitta fint! Just nu är jag på så jävla fittigt humör. Jag kan allt vara otrolig, jag vet att jag uppfattas som uppkäftig, nonchalant & otrevlig! Det är min attityd. Frågat många vänner vad dom tyckte om mig förstå gången dom träffade mig & deras svar är ungefär uppkäftig, nonchalant & otrevlig. Får även höra det av en del andra som jag träffat en gång. Dom som känner mig vet att jag är en väldigt snäll tjej men bestämd av mig! Med otroligt mycket känslor fast att jag oftast inte visar det! Dålig attityd har jag mot människor som inte fattar att man inte vill ha kontakt med dom, jag har dålig attityd mot människor som man fått säga till mer än fem gånger. Det är Anna! Jag är stolt av att vara Anna & jag är även stolt av att vara galen, knäpp, uppkäftig, nonchalant & otrevlig osv. 
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»