-Phone House i Helsingborg!

Idag har vi varit ner till stan till Phone House & köpt displayskydd till pappas mobil. Lämnade även in min mobil där dagen innan Julafton. Servicen här nere & uppe i Karlstad går inte att jämföra. Upp i Karlstad är dem otroligt otrevliga & nonchalanta här nere är de super trevliga.

 

När jag har varit till Phone House i Karlstad har jag sagt att jag aldrig mer ska köpa saker från den affären men när jag flyttar ner till Helsingborg så kommer Phone House fortfarande vara en affär där jag kommer köpa mina saker. Har aldrig varit med om ett sånt bra bemötande. Verkligen så många + av mig & verkligen så många – av mig i Karlstad. Så konstigt det kan vara.

 

Efter Phone House så tog vi en promenad till min lillasyster E & där hjälpte pappa henne att borra upp två nya hyllor inne på toaletten. Det blev otroligt bra & hyllorna var så fina. Efter en stund kom min andre lillasyster & hennes kille också dit. Efter ett tag så hämtade vi hem pizza från pizzerian & käkade. J När vi hade käkat så körd min lillasysters kille hem oss & det blev tv kväll hos pappa.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»