-Tvättade & käkade gott!

Idag har vi varit hos lillasyster E & som jag skrev tidigare idag så har hon haft så värk så hon fick en tid till läkaren. Och där fick hon tabletter som hon skulle ta morgon & kväll & dem tog även massa prover på henne. När hon hade tagit tabletterna så var hon så borta i huvudet & så otroligt rolig. Har aldrig sett någon av mina syskon så påverkade någon gång i mitt liv. Det var otrolig rolig. Jag hjälpte henne & tvättade & det var hon jätteglad för. Pappa gjorde potatisgratäng, bacon, grädde & lök. Vilket var otrolig gott. När min andre syster slutat jobba så kom hon dit & efter ett tag kom hennes kille också & vi käkade tillsammans & umgicks hela kvällen. Senare på kvällen körd F & L hem mig & pappa.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»