-12 Grader!

Gick upp tidigare idag & åt frukost, en halv macka bättre än inget alls. Så tråkigt att äta själv. Fick arbetsbyxor av C som jag tvättade igår. Tänkte jag skulle ha dom idag men de kändes inte bra att ha grå byxor & svart tröja. Så jag tog mina svarta byxor istället. Står & väntar på bussen nu, det är riktigt kallt ute. Somnade i vardagsrummet igår. Jag låg & gosade med Mario. Så mysigt att höra han små kurra, han kan inte kurra som en vanlig katt. Vet inte varför men han är så go. Kommer aldrig göra mig av med honom, han är den som jag pratar med inte för att jag får svar jämt men han är en bra lyssnare. :-P När han pratar med mig så förstår jag inte hans språk. Kanske skulle gå en kurs. ;-) HAHA! Ska hoppa av i stan & köpa snus, sen är det också otroligt kallt så jag tar bussen ut till Solareturen.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»