-Lite vad vi snackade om på HAB!

Mötet med psykologen va helt kanon bra idag. Hade så skoj. Va så nere när jag kom men efter så kändes allt så lätt & skönt. Vi pratade mycket om att jag mådde så bra när jag va full i fredags. Att jag kände mig avslappnad & att jag inte kände några jobbiga tankar. Berättade även att jag har massa dricka i kylen & har funderat varje dag sen i fredags att öppna & drick lite för att jag kände mig så bra när jag gjorde det sist.

 

Pratade även om att jag har tänkt röka på. HAHA. Att jag ville komma bort från verkligheten ett tag & bara sväva. Både & dricka & röka hjälper för stunden men inte i längden. Sa han men det är jag redan mycket medveten om!

 

Men att bara försvinna från verkligheten vore så skönt att bara driva runt & bara vara! Önskar att man verkligen kunde göra det ibland eller nästan jämt om jag ska vara ärlig.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»