-PMS? Inte! :)

Gud så trött jag är, helt otroligt & har även sån huvudvärk. Har ringt IFA i Karlstad idag men inget svar. Pratade in meddelande men hon har inte ringt upp. Så ringde igen & pratade in meddelande. Ska ringa imorgon kl 8 igen. Måste ligga på dom nu annars segar dom sig & det gillar jag verkligen inte.

 

Har betalat massa räkningar idag känns så skönt även köpt busskort & ytterligare en jacka. Vet inte vad jag ska med alla jackor till men jag är som besatt av jackor. Vrf? Även köpt ett par nya gardiner som om jag inte redan har ett lager med gardiner men tyckte dom va så snygga.

 

Jobbet idag gick bra. Verkligen krut på kärringarna, ingen PMS här inte. :p! Hade ett långt samtal med chefen idag efter frukosten. Om hur jag mår & hur jag vill att framtiden ska se ut. Ska jobba imorgon igen men först ska jag träffa T. Vi ska väl käka frukost på McDonald's. Efter jobb imorgon ska jag iallafall till systemet & mitt mål är att inte ha någon väska alls imorgon. :p

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»