-Svar på kommentaren från Sandy!

Sandy
Acceptera och gå vidare är en annan sak. Det gör man för sig själv. Men förlåta för att få någon annan att må bättre kan man inte. Går att må bra å gå vidare utan att förlåta genOm att jobba med sig själv och få en rättvis förklaring å ångrande från den som orsakat ens mående. :)
 
Mitt svar på kommentaren:

Tror du jag någonsin kommer få en förklaring? De tror inte jag! Känns som min bror har haft ett sånt bra liv jämfört med mitt liv & hur jag lever & mår idag! Kommer aldrig att kunna leva normalt! Min bror ser det så enkelt känns det som. Det som han höll på under hela min barndom de känns som han ser på det som ingenting men för mig va det & är de som styr mitt liv! De gör så ont att de känns som att han tar det så enkelt!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sandy

Hans "enkelhet" är en mur för att själv kunna gå vidare tror jag och leva med sitt eget misstag. Ni behöver prata.. Varesig han vill eller ej. Om inget annat så behöver du det när du orkar för att kunna bearbeta. Inte så insatt i sånt här men mest logiskt tycker jag. Men snart kommer du nog till skåne och får vara vid baloo mamma systrar och vänner :) miljöombyte :)

»»»»»»»» 2013-02-21 | 15:43:37
Anonym

va har din bror gjort mot dig? :o

Svar: Det beror på vem de är som frågar? Sexuellt utnyttjande i flera år. Läkarna kallar de "Våldtäkt"! Upprepande gånger & i många år!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-02-21 | 18:59:26

»
»
»