-Älskade pappa Baloo!

Pratade nyss med pappa Baloo. Han berättade att han läst min blogg & tycker att jag skriver jättebra & att den är fin. :) Att han läser min blogg gör mig glad. Det trodde jag faktiskt inte jag blev även väldigt chockad.

 

Saknar pappa Baloo jätte mycket. Han har alltid funnits vid min sida. Oavsett om jag va en jävla skitunge när jag va liten. Jag har varit så jobbig som barn, alla som känner mig & vet vem jag är fårstår vad jag menar. Alla barn är jobbiga men inte som jag har varit. Han har alltid ställt upp & aldrig tappat tron på mig som jag ofta gjort själv.

 

Jag vet inte vad jag gör den dagen som pappa Baloo går bort, jag vet inte alltså. Jag kommer inte klara mig utan han, tänker ofta på den dagen. Jag vet att jag inte ska tänka så men jag gör det, kan inte hjälpa det.

 

Han har räddat mitt liv många gånger & kommer säkert göra många gånger framöver!

 

Älskar dig pappa Baloo!   

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»