-Billigare bredband! :)

Nu har jag ringt massa samtal. Fixat så jag får mitt bredband billigare. :) Imorgon blir det träning, jobb & möte på ÖPV. Ser inte fram i mot mötet men kan inte dra ut på det mer, måste gå på de. Ska snart packa träningsväskan tänkte jag. Sen ska jag gå upp på vinden med en del saker. Måste till tippen någon dag också.

 

Funderar på att gå ut & gå en runda i det fina vädret, bara lite väl kallt. :( Men finns ju bara dåliga kläder inget dåligt väder. :) Är väldigt rastlös idag kan knappt sitta still.

 

C åker från stan 14 funderar på om jag ska dra bort till henne en runda om hon orkar. Orka sitta här & dega ner sig & bli fetare. :(! Eller om man ska ta ett tag på vinden & kolla igenom sina saker? Då har jag iallafall något att göra. Men det är ju jävligt kallt där uppe men man får jobba sig varm ;) HAHA.

 

Babbel, babbel & åter babbel. Jag har tråkigt!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»