-CHOCKAD! :(

Har riktigt damp nu, kan INTE vara stilla! Vill göra något sjukt men vad? Förslag någon? 
 
 
Buss jävlarna kom inte som dom skulle idag. Så tillsist fick jag ett jävla utbrott så jag gick till busstationen & skulle ta bussen hem. Jag gjorde det också men jag fick en sån chock när jag kom till busstationen. Jag blev ännu mer förbannad & förstår mig inte på människor idag.
 
 
Behöver inte gå in på vad som hände, för jag vet hur hon känner & mår! Önskar bara att människor skulle bry sig mer om andra. De jag önska mest är att flickan som va på busstationen har de stöd hon behöver & har rätt till.
 
 
Om du läser detta så är du tyvärr inte ensam min vän. Du måste vara stark & kämpa vidare & bearbeta. Glöm aldrig att du är en värdefull person! 
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»