-En vanlig lördag & söndag.

Städade & plockade igår, så nu är det rent & snyggt. Lagade mat också makaroner & kotlett. Kanske inte låter så gott men det är svin gott.

 

Igår snackade jag inte med C något alls. Vi brukar snacka varje dag. Ska prova ringa henne idag, se om hon orkar ses en stund.

 

Igår när jag hade somnat hörde N av sig. Vi har inte hörts på dagar, minst två veckor skulle jag tro. Så jag såg det när jag vaknade & svarade han tillbaka. Så skoj att han hörde av sig, får se om kontakten håller i sig denna gången. Vore jätteskoj om den gjorde det.

 

Har sålt en ram på Facebook får sen om köparen hämtar den idag eller inte, hon skulle höra av sig senare idag. Hoppas på att mitt bredband blir inkopplat snart. Ska försöka & se filmen Ted idag, min lillasyster F har tipsat mig om den länge. Men har liksom inte haft lust att se på film, men den ligger i datorn & väntar.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Frida

Ja filmen Ted men också Thats my boy :D å om du ser ted först kommer du tycka den är skit rolig absolut :D :D :D men se därefter thats my boy har aldrig skrattat så mkt till en film. Kan se den om å om igen... Men man måste ha humor till det.
Ta hand om dig.. pozz älskar daaaaj!

Svar: Hej gumman! Såg filmen Ted igår, den va helt okej faktiskt. I början tänkte jag vad fan är detta för jävla film. Men den va helt klart godkänd. :) Ska kolla den andre du tipsar om också. :) Så får vi se vad jag tycker om den! Älskar dig gumman, vi ses snart igen. Va rädd om dig. PussPuss.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-01-06 | 20:08:01

»
»
»