-God morgon!

Min sömn har blivit otroligt konstig den senaste tiden. Jag vaknar en del gånger per natt. Varje natt vaknar jag av att jag är helt svettig & att sängkläderna är helt blöta. Men det är inte det värsta jag har ett sånt tryck över bröstet när jag vaknar & det känns som jag ska kvävas, jag får alltså ingen luft. Pratade med J om detta igår & vi ska kolla upp det. Jag tror att det är en panikångestattack jag får.

 

I torsdags så ringde jag ju ÖPV & skällde pga. att läkaren hade skrivit ut fel medicin till mig. Då kom jag & sköterskan fram till att han hade bytt ut tabletterna till kapslar istället & ökat mängd på själva kapslarna. När jag hade tabletterna så tog jag 2 tabletter 3 gånger dagligen. Men med kapslarna skulle jag ta 1 tablett 3 gånger dagligen, han hade alltså ökat doseringen på kapslarna. Detta har han gjort utan att prata med mig. Så när jag hämtat ut kapslarna så har jag doserat som vanligt alltså 2 kapslar 3 gånger dagligen som jag alltid har gjort & det innebär ju att jag hade ökat mängden med dubbelt så mycket än vad jag skulle äta. Så hela julen har jag varit överdoserad. I torsdags så sänkte jag ner till den dosen jag ska äta. Så jag har haft lite abstinens, för i dom kapslarna jag tar är det amfetamin i. Igår va värst, jag skakade, svettades & trodde alltså att jag skulle dö. Det va otroligt jobbigt.

 

Min bror ringde igår så vi pratade en del. Kändes skönt men ändå jobbigt. Va så ledsen efteråt. Han & jag kom fram till att jag skulle komma ner till Helsingborg & att han betalar biljetten så ska vi snacka igenom allt som hände.

 

Mario spydde otroligt mycket igår. Har aldrig sett en katt spy så mycket. Han hade väl ätit något som va olämpligt. När jag vaknade nu på morgongen & gick på toaletten så trampade jag ytterligare i en spya. Han mår inte speciellt bra. Han är ju långhårig så han kanske har hårbollar i halsen som han måste få upp, jag vet inte.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»