-Hemligt nr. HAHA.

Jag & S gick in till stan riktigt skönt väder att gå i. Gick & köpte en ny laddare. Sen skildes vi åt & jag gick till busstationen.
 
På väg till busstationen ringer mobilen & de visar hemligt nr. Jag svarar & säger: hej vem är de? Till svar får jag: "det är jag" mitt svar tillbaka blev: Vem fan är jag då? Efter ett tag hörde jag att de va T. Hon är bara för go alltså. Hur fan ska jag kunna veta att de va hon när hon ringer på hemligt nr? HAHA. Fick ett gott skratt iallafall!
 
På g hem nu. Grannen sms:a & frågade när jag kom hem för hon mådde inte bra & behövde hjälp & stöd. Så jag ställde in HAB psykologen & tog första bästa buss hem. Hennes barn har varit jätte sjuka & är fortfarande så skulle inte förvåna mig om hon också är på g att bli sjuk.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»