-Klippte lite här & där!! :)

Hej har varit vaken sen ca 3:30. Börjar bli lite trött nu. De tråkiga är att när man vaknar så tidigt är det ingen annan vaken. Så man blir rätt ensam. Önskar jag kunde sova längre.

 

Har varit med grannen till affären & handlat en del. Som vanligt glömde jag det viktigaste smör. :( Men dom ska iväg sen till Grums så ska fråga om dom kan köpa med annars går jag ner till Vålberg.

 

Hämtade även ut mitt efterlängtade paket. :) Nej inte modemet. Men alla mina brännskivor & sånt. :) Så nu har jag ett lager hemma igen. Eftersom att film är ett stort intresse så vill jag ha alla på skivor. :) Inte bar till film, jag skriver mycket tankar & så som jag inte lägger upp här som jag bränner ut & sparar. Vissa saker kan jag inte lägga ut här. Älskar att skriva de hjälper mig så. Jag kan berätta jag skriver om allt & då menar jag allt.

 

Grannen har varit här & färgat mitt hår blev jätte nöjd. Tack så mycket. Efter jag duschat ur färgen så klippte jag de lite här & där.. :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»