-Krut i kvinnan!

Gick ner till grannen & snackade någon timme. Vi kom på att vi va hungriga så vi åkte ner till Vålberg & köpte pizza & tog med hem. Grannen åt hos sig med sina barn & jag valde att gå upp till mig & äta är trött & har ont i huvudet.
 
Måste berätta att M kör som en "jävla" biltjuv. Har aldrig åkt genom Vålberg så fort. :-) De är krut i kvinnan :-P
 
Mario åt pizzan tillsammans med mig. Han älskar pizza, har ville prova att äta annans idag så de gjorde han. :-P Chockad blev jag han åt upp hela biten.
 
Nu ligger jag & vilar ska försöka sova en stund. Hörs snart igen.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Margita

Hoppas piazzan smakade gött.
Barnen åt lite och jag allt :)

Svar: Verkligen. Tack. Love u. <3
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-01-30 | 12:31:29

»
»
»