-Lite av det jag har funderat...

Kan berätta lite vad jag tänkt & funderat på den senaste tiden. Berättar en lite del nu sen kommer de mer när jag orkar.

 

När jag va nere i Skåne så visade jag pappa lägenheten där dom sexuella övergreppen började. Då kommer pappa fram till att jag måste ha varit ca 5 år när det började. Det är något jag förträngt också.

 

För några år sen träffade jag en underbar person som fick mig att öppna mig & börja prata om dom sexuella övergreppen. Hon ställde bara en fråga till mig & då berättade jag lite. Men innan vi börja prata om det så visste jag inte om det.  Sen när jag fortsatte tänka på det så kom mer & mer fram.

 

Jag trodde att jag inbillade mig men sen när jag pratade med personen & han berättade att det va så då kände jag mig lättad på något vis. Jag slapp gå & undra om jag va knäpp eller ljög för mig själv & hittade på det. Men det va inte så allt som jag pratat om & skrivit om är sant. Lättad kände jag mig bara för att de jag fått upp i huvut stämde & visade att jag inte va knäpp. Sen de som hänt är jag inte lättad över.

 

Jag tänker på det varje dag. Jag vill inte inse det men jag gör faktiskt det. Kommer jag någonsin att bli hel? Kommer jag någonsin att tycka om mig själv? Kommer jag någonsin kunna duscha utan att skrubba mig så jag får ont? Jag är så äcklad av mig själv så jag finner inga ord.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»