-Ner lagt. :-(

Har fortfarande otroligt ont i magen. Har blivit bättre men har otroligt ont. Fortsätter det såhär så får jag besöka vårdcentralen. Bara jag inte fått tillbaka de med blödande magsår.
 
Ska blödande magsår sitta ihop? Jag är kass på att stava & skriva. Men jag försöker iallafall. 
 
Väntar på en tjej som köpt en lampa av mig så jag sitter på busstationen nu. Hon ska komma 13:30 så är rätt tidig. Men hinner inte uträtta mina andre ärende innan jag ska träffa henne så de blev att jag satt mig här. 
 
Mycket roligt folk finns de! Kan bara skratta inombords just nu. Skrattar man högt & ler nu får man nog en käftsmäll. :-P Ska till Apoteket sen & hämta lite saker.
 
Oj, har nog glömt berätta att polisen la tyvärr ner utredningen om inbrottet. Men jag hade inte förväntat mig något annat heller. De är ju vanligt.
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»