-Skitpraaaaaaaat!

Precis när jag hade åkt från Vålberg ringde installatios killen. Istället för att J skulle gå hem till mig när han låg & sov så hade jag gett en nyckel till grannen. Dom bor ju närmare. Så nu är de installerat.
 
Nu måste jag vänta på modemet från Skåne. Krånglade ju, kunde inte hämta ut de dom skickat. När vi beställde de så frågade vi om jag kunde hämta ut de med en skriftlig lapp med min systers namnteckning & Brebandsbolaget sa att de gick. Men de visade sig att det inte gick. Så dom har skickat ett nytt till syrran. Sen får hon skicka upp de till mig.
 
Nu sitter jag på jobbet & har lunch. Innan jag kom hit så gick jag till Willys & handlade lite. :-) Har även köpt mina saker som jag skulle köpa här på jobb. Äntligen får jag hem mina älskade lampor. :-)
 
Idag jobbar jag med kläderna, med B & V trivs med de. När jag börjar på morgonen tis & varannan tors så jobbar jag överallt. De är också otroligt skoj, göra nya saker hela tiden & lära sig nytt hela tiden. Man får även jobba med olika människor hela tiden, ska jag vara ärlig så är de roligare än klädena. 
 
Som sagt ska till HAB till psykologen sen. :-) Har en kille som psykolog. Här alltid haft kvinnor sen jag va sex. Alltid sagt att jag aldrig ska ha en man. Men han är riktigt bra, den bästa jag haft.
 
På ÖPV har jag även en läkare som är man & de har jag också alltid sagt att jag aldrig ska ha, han är också den bästa jag haft. Tyvärr så måste jag byta läkare i framtiden. :-( HATAR sånt, börja om från början igen, sånt är jag trött på. Men de ska allt gå bra denna gången också.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»