-Swebus & känslor!

Swebus har jag sätt hela veckan när jag kommit in till stan. Får mig att tänka så mycket på min familj i Helsingborg. Saknar dom så fruktansvärt mycket. Varje gång jag ser bussen så tänker jag att jag ska hoppa på den & bara dra från allt, bara skita i precis allt. Aldrig komma hem igen utan bara dra. Lämna lägenhet, ja allt förutom Mario.

 

Jag vet inte vart jag vill bo. Men först ska jag här ifrån alltså Vålberg. Sen efter de så får jag se hur jag kommer göra. Tänker på Helsingborg varje dag. Så det blir väl flytt ner dit framöver. Har ju faktiskt inget som håller mig kvar här längre.

 

Hade varit annat om man hade sin andra hälften här. Då hade jag inte flyttat. Men nu är läget inte så. Finns en person jag känner mycket för. Men vet inte vart något leder med de. Kan ju inte bara sitta & vänta, de blir som det blir. Nu låter jag kanske självisk, men vad ska jag vara? Om de blir flytt till Skåne så är de ju om något år. Kanske hinner hända mycket tills dess, man vet ju aldrig. Man kan bara hoppas & drömma!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»