-Tandläkaren! :) :(

På väg hem nu så har jag ringt tandläkare i Vålberg angående att jag har sån smärta i käkarna. Dom tycket jag skulle prova ringa själv först till käkkirurgen i Karlstad & höra när jag skulle dit igen. Men dom berättade där att han som jag ska till jobbar inte kvar där utan jobbar på Tingvalla nu. Så de va bara att ringa dit. Herregud va otrevliga dom va där. Blev riktigt förbannad. Så efter de samtalet ringde jag tillbaka till min tandläkare här i Vålberg & berättade hur jag upplevt samtalet med Tingvalla. Sa ordagrant att dom jävlarna ska inte vara i min käft & rota! Tandläkaren bara skrattade :) Jag är tandläkarrädd. :( Vilken fjant jag är va? Går ju till tandläkaren var tredje månad. Dom är kanon bra här i Vålberg. När jag flyttar in till Karlstad så kommer jag fortsätta att gå till tandläkaren i Vålberg.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»