-Utnyttja!

Gud vad jag har tröttnat på att skriva. Känner mig helt tömd på känslor & tankar. Orkar liksom inte bry mig om något längre, orkar inte känna något. De är ändå ingen ide att lägga ner energi på något som aldrig kommer & kan bli bra! Innerst inne vet jag. De jag måste göra är att acceptera de! Hur gör jag de? Vill inte & kommer ta tid.

 

Vissa människor säger så mycket men innerst inne så säger dom de för stunden & för att dom ska få de som dom vill ha! De kallas att utnyttja en annan människa! De verkar som det är rätt vanligt idag. Inget som jag gillar & vill veta av längre. Jag klarar mig utan sånt har jag bestämt mig för.

 

Bara för att man tycker om en annan människa så kan jag inte acceptera vad som helst längre. Jag har accepterat tillräkligt när det gäller killar! Jag gör det inte mer! Jag hoppas inte att fel person tar åt sig detta! De lär märkas!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»