-Vill glömma!

Va så ledsen igår så jag gick & la mig för att sova. Kände att jag inte orkade vara uppe & känna alla desse känslor & att ha alla dom tankarna som jag fick.
 
Alla säger att det inte ät mitt fel att han slog mig & så. Men när de hållt på så många år så känner man att det är ens egna fel & att jag fått skylla mig själv. Psykolog säger att det är väldig vanligt att man känner så efter så många år. Till sist blev de en vana att leva så.
 
Påväg till jobb nu. :-) Sen ska jag antagligen hem till E & träffa hennes nyfödda bebis! :-) Blir att snacka lite tjejsnack oxå. HAHA. :-) Brukar bli så. :-)
 
Riktigt kallt ute idag så jag tänker hoppa av i stan & ta bussen där ifrån till Solareturen. Orkar inte gå när de är så kallt. Ska handla en del saker idag också. :-)
 
Paket jag hämtade på Konsum igår. Jag visste ju inte vad de va i de men öppnade de i morse innan jag åkte. Det va sängkläder & kudda & sånt i. Beställde de för ca 2 månader sen. Dom hade tydligen haft slut på sakerna därför kom de så sent.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»