-VMK ringde. :)

VMK ringde precis. Fick gå igenom lite med grundligt om allt som hänt. Dom ska höra av sig igen innan veckan är slut. :) Verkar se ljust ut! Lite lycka kanske kommer snart. Gå går i taket om allt går som jag vill. :) Blir så glad. Ska inte hoppas på för mycket, men lite hopp har jag.

 

Hon som jag pratade med idag, har jag haft kontakt med i år. Gått & pratat hos henne. Hon har stöttat & hjälpt mig genom vissa tider med M. Så i ca 4-5 år har vi haft kontakt. Hon känner mig utan & innan till när det gäller allt med M.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Margita

Vilken bra blogg. Du e jätte duktig på att skriva och berätta hur du känner. Skönt!
Jag tycker du är en härlig och glad person :)
Kram kram

Svar: Tack så mycket. Roligt med lite kommentarer ibland. :) Det gör att man vill fortsätta att skriva. Tack detsamma! Kram Kram
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-01-08 | 13:23:59

»
»
»