-Kan inte bli bättre! :p

Snacka om att jag har många flitiga besökare fast att jag aldrig skriver längre. :) Trogna läsare alltså. :) Funderar på att ta upp skrivandet igen. Har fått mycket mejl, sms & telefon samtal om varför jag inte skriver längre. Jag vet inte varför jag inte skriver. Jag har inget svar på det. Har haft & har rätt mycket runt mig just nu. Jag mår bra & jag lever fortfarande som ni märker. De är ett bra täcken! :p

 

Finns en speciell person i mitt liv som fått mig att känna saker som jag aldrig trodde att jag kunde göra igen.  :) Sen vart allt leder vet jag inte jag tar det som de kommer & jag förväntar mig inget. De är bäst så. Jag vet inte hur jag ska beskriva honom men han är den han är. Haha, bra beskrivning va? Inte speciellt.

 

Snart semester drar ner till Helsingborg då har jag tänkt. :) Datum vet jag inte ännu. Jag är ju sån att jag kan komma på idag att jag ska åka i morgon & då gör jag det. Jag kan ha beställt resa ner & samma dag som jag ska åka så ångrar jag mig. Ja då åker jag inte, sån är jag. :p Så datum för mig är så svårt att bestämma.

 

Vi får se om jag fortsätter skriva eller inte. De lär ni märka! Ha en trevlig helg för det tänker jag ha. Ska dricka lite gott ikväll & bara vara dra en runda till C. Imorgon ska jag in till stan & träffa T & på söndag kommer J & på måndag kommer Z. :)

 

Men som ni ser jag kämpar fortfarande mig igenom livet & har inte gett upp ännu! Har inga såna  tanka just nu & har inte haft på länge. Jag måste se ljust på detta jag måste tro på att allt  kommer bli bättre med tiden. Att ge upp nu skulle bara bevisa att jag kämpat i onödan i alla år! För att vara 25 år så har jag klarat mycket inte bara detta med M utan betydligt kämpigare saker under hela min barndom.  

 

Trevlig helg på er alla!! :) Så hörs vi om ett tag igen!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»