-Vrf?

Tro mig tidigast ikväll eller senast imorgon kommer de komma ett långt jävla blogg inlägg om hur jävla missnöjd, besviken & arg jag är! Känner mig ensam, känner att människor som ska hjälper mig inte gör det till 100%! Känner att människor som ska finnas & hjälpa mig ger upp för lätt! De gäller väl för fan att kämpa, kämpa & kämpa. Jag har klarat mycket & säger ofta att jag inte orkar mer & vill ge upp. Men jag lever ännu & det kallas jävla anamma. Att jag ger upp lätt kan ingen säga! Jag har gått igenom så mycket för att vara 25 år! Men att ge upp för en sån här skitsak skulle jag aldrig göra! Kan inte sätta ord på vad jag känner just nu men bra mår jag inte! Ska bli så skönt att äntligen få ur sig alla tankar, ord & känslor. Har gått med dom väldigt länge nu & tyvärr så blev det för mycket idag. Jag har tålamod men inte hur mycket som helst!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»