-LÖSENORD SORRY!

Kommer att skriva vissa inlägg på denna sidan www.omdeverkligalivet.blogg.se inlägg är lösenordsskyddade & varje gång jag lagt upp något på omdeverkligalivet  så kommer jag länka sidan på denna bloggen.

 

Användarnamn & lösenord får du personligen av mig. Via mejl, Facebook, sms eller om ni ringer mig! :) Bara att höra av mig om ni vill ha användarnamnet & lösenordet. Kommer inte orka skicka iväg sms till alla i telefonboken & på Facebook. Därför är de bättre ni hör av er till mig.

 

Det händer mycket i mitt liv, finns mycket känslor, hat, kärlek, tårar & sånt som jag inte klarar av att dela med mig med alla. Speciellt inte när det gäller de sexuella övergreppen & när det gäller M!

 

När jag skriver i den lösenordsskyddade bloggen så betyder det att jag lägger ut hela mitt liv både bra & dåliga saker. Där kommer finnas mycket som människor kan använda mot mig & sårar mig med. När jag skriver i den bloggen så är jag som mest sårbar!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»