-"Ulla Bella" :P

I morgon har jag möte på Solareturen om hur det går och så för mig.

 

Efter det ska jag & J in till Karlstad & fixa massor bl.a. att ringa samtal till SOC i Karlstad & Helsingborg. Kolla upp mitt beslut som inte kommit från SOC i Helsingborg ännu. Börjar faktiskt bli lite orolig. Har ringt SOC i Helsingborg massa gånger men de ringer inte upp mig. Lämnat meddelande efter meddelande. Konstigt! Fixa mina fondbrev, leta upp olika fonder, ringa flyttfirmor & mycket mer.

 

Klockan 14:00 åter ett möte Haga. Ska träffa C tillsammans med J & en ny person som vi kan kalla ”Ulla Bella” de är de jag kallar henne kommer aldrig ihåg hennes namn. C chefen bara skrattar åt mig & säger alltid till mig ”ja du Anna de ska vara du till sånt” eller så säger hon ”Anna du är vekligen du.” Jag älskar verkligen den C. Hoppas fan att hon aldrig slutar. Jag har verkligen så kul med henne & jag kan vekligen vara mig själv, säga vad jag tycker & tänker. Hon vet verkligen att jag inte menar något illa. Har vekligen haft mina utbrott hos henne. Men ändå är hon så snäll, go & vill verkligen mitt bästa. Skulle hon sluta skulle jag sakna henne enormt mycket.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»