-Allt händer igen! :(

Nu har jag duschat, så skönt! Sen har jag renskrivit alla papper jag & J ska gå igenom imorgon. Så att hon förstår vad jag skrivit när hon läser det. Ska bli intressant & se vad hon har fått ihop. Kommer bifoga massa papper från polisen & intyg från läkaren o.s.v.! Så får vi se hur dom ställer sig till det.

 

Som sagt har varit en jobbig helg pga alla papper jag va tvungen att gå igenom ytterligare en gång. Måste tydligen jämt bli påmind om vad som hänt. Som om jag inte tänker på det dagligen. Men att läsa papperna gör att de kommer upp massa bilder i huvudet på händelsen, jag känner massa olika känslor & massa olika samma tankar som när allt hände. De är som om allt händer igen när man känner allt det.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»