-Intensiv morgon! :(

Har träffat J & gått igenom papprena till IFA som vi ska lämna in imorgon. Ska bli skönt att vi äntligen är klar med de. Om det inte blir så att vi måste överklaga men det hoppas jag inte. Orkar fan inte gå igenom det en gång till. Träffade även C i stan. :) Så skoj att träffa henne & snacka lite skit. Verkligen en vän för livet de. :)

 

Är hemma nu. Ska till Vårdcentralen klockan 15. :) Sen så ska jag bort till C & hjälpa henne lite. Med vad vet jag inte än men de märks. :) Sen ska jag kanske till grannen ikväll om jag orkar vill säga. Imorgon är det jobb sen SRG. Sen hem & ta i mot en tjej från Bredbandsbolaget inte. :( Jävla krångel! :( De ska tydligen aldrig fungera som det ska! HAHA hoppas de blir löst imorgon.

 

Har börjat frysa så mycket igen, fryser hela tiden. Nu ska jag nog inte göra så mycket mer än att diska kanske om jag orkar ta röva ur soffan. Ingen lust just nu. Helt slut i huvudet. :( Varit en intensiv morgon måste jag säga. Mycket fakta & information som jag måste ta in & ha koll på.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»