-Lever??

Har fixat kattvakt C är det åt mig. Så ska beställa biljett imorgon tänkte jag. :) Vet inte riktigt när jag åker ner än men jag hoppas på att jag har fått min telefon innan jag åker ner. Så trött på denna stenålders mobilen jag fått låna. Har alltid laddaren till lånemobilen med mig in till stan om dom skulle höra av sig. Får inte lämna in mobilen jag lånat utan att lämna laddaren samtidigt. Saknar mobilen väldigt mycket.

Ska snart gå iväg  till bussen ska in till stan & träffa T som jag skrev förut. Mår inte speciellt bra idag om man säger så, jag är så deprimerad. När jag kommer hem sen så ska jag greja lite här hemma & sen så kommer det en person som köpt lite saker av mig. Imorgon är det jobb, jag hoppas inte att de blir så mycket mer imorgon.

Grannen skrev till mig på Facebook i helgen & frågade om jag levde dom hade inte hört något ifrån mig eller sätt mig något. Men denna helgen har jag verkligen stängt in mig i lägenheten. Önskar jag kunde göra det hela veckan.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»