-Inte så pressad! :)

Har varit i stan & sprang på M va skoj att se han! :) Umgicks med T en del sen så mötte jag upp J på biblioteket & gjorde det sista till SRG & till socialen i Helsingborg så allt det är inskickat idag. :) Nu är det bara överklagan till IFA i Karlstad kvar. J har börjat på den så hon ska mejla den till mig sen så ska jag fortsätta med den. :) Sen skickar vi antagligen in den på måndag sen är allt klart för ett tag hoppas jag.

Känns bra att papprena är inskickade nu. Känner mig lugnare nu & jag känner mig inte lika pressad som förut. :) Hur länge kommer jag få känna så här? Kommer väl snart ett stort fall igen skulle inte förvåna mig. Jag har ju verkligen haft sån tur den senaste tiden med allt som hänt! ;)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»