-Mkt jobbig helg!

Mår inte speciellt bra psykiskt. Har varit en mycket jobbig helg. Vet inte vad jag ska skiva. Känner att allt är så tungt & ledsamt inom mig. De jag känner inne i mig går inte att sätta ord på & beskriva. Jag vet att det är så jobbigt att känna & må såhär. Just nu önskar jag bara att jag slapp lida & att jag kunde må bra. Det är något jag i många år har önskat. Men just nu känns allt så långt bort. Att känna att man inte vill leva, tänka på hur man ska kunna göra för att få slut på lidandet är jobbigt. Men jag vet att om jag skulle ta mitt liv så skulle många bli väldigt ledsna. Sen tycker jag att det är fel utväg. Men ibland är det väldigt nära. Om jag skulle göra det skulle jag sluta må som jag gör? Skulle lidandet ta slut? Vad händer efter att man dör? Finns det ett liv efter detta? Eller försvinner man bara?

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»